Vennesla Videregående Skole

Vi ønsker alle en riktig god sommerferie!

Da har startskuddet gått for årets sommerferie. Vi takker elever, foresatte og ansatte for det gode arbeidet som er lagt ned gjennom dette litt spesielle skoleåret. Nyt fridagene, lad batteriene og ta godt vare på hverandre. Vi sees igjen torsdag 13. august. Riktig god sommer til dere alle!

Til toppen